Vuoden agitreenailun ja näytelmien jälkeen ollaan Ketan kanssa saatu kovasti aikaan! Keta sai vaaditun sertinsä 10.9 Porvoon näyttelyssä ja vuoden vaihteessa muotovalion arvo vahvistettiin liitossakin.
Ehdittiin korkata agiuramme tammikuun lopulla Lohjalla.. Yhdet möllikisat pohjalla ja sitten virallisiin.. Ei kumminkaan ihan mahdottoman huonosti mennyt. Kahdella ohjausvirheellä sijoituttiin kumminkin kolmanneksi
Nyt on treenailtu Panunkin kanssa aika paljon, ja viikon päästä ollaan aiheuttamassa Ketan sekä Panun kanssa pahennusta Jyväskylän Killerillä kahdella agilityradalla. Saa nähdä kuin käy. Panun kanssa ollaan jouduttu aika paljon kitkemään pois sitä perus-uros-idiomia, eli maan nuuhkimista.. Panukin on ainakin minun mielestä melkolailla este varma, mutta keppeihin sitä joutuu viedä ihan kädestä pitäen. Vaikka joka treenikerralla pari kertaa tehdään kepit ja vahvistetaan hyviä suorituksia, niin jotenkin vaan tulee örvellettyä niin, ettei koirat ole vieläkään täysin itsenäiset kepeillä.
Treenaillaan pari kertaa ensi viikolla ja katsotaan, mihin rahkeet riittää Killerillä!
Palailemisiin!
Kommentit